donderdag 5 juli 2012

Huisje kijken!

Het word weer hoog tijd voor een nieuwe blog van mij!
Het leek me wel leuk om een rondleiding door ons huis te geven. Na een grote verbouwing ben ik nog niet helemaal tevreden maar de puntjes op de i komen vanzelf! Zo mis ik nog wat voor mijn grote raam zit te denken aan shutters of gewoon een mooi brocante luik..

Ik ben geinspireerd geraakt door het blog van Anne van old new pink en blue. Zij gebruikt lichtblauw in haar interieur nu miste ik nog een lief kleurtje en wat is er nou liever dan baby blauw dus in combinatie met het roze en grijs staat het erg lief!

De keuken




De keuken is van de ikea ben helemaal verliefd op de rustige kleur en de stijl!

Onze eetkamer (wat klinkt dat chique)



Het speelhoekje van onze meiden deze is behangen met het behang van vtwonen
iedereen die hier binnen komt moet even voelen is het nou echt of behang??


De woonkamer



En als laatste het oude dressoir van mijn oma.
Ik twijfel heel erg om deze wit te maken aan de ene kant vind
ik het ook wel weer erg zonde omdat hij al 75 jaar oud is.



Bedankt voor de lieve reacties. Ik geniet volop van de vele blogs en doe veel inspiratie op!






1 opmerking:

  1. Gezellig huis hoor, en de dressoir van je oma is ook een mooi exemplaar...ik dorst de 84 jaar oude buffetkast van mijn oma eerst ook niet te schilderen, maar vond hem toch te somber, dus uiteindelijk toch maar gedaan...en was er zo blij mee, toen hij klaar was, hij was gewoon nog mooier geworden, en zag er toch nog steeds 'mooi' oud uit...ik zou de stap gewoon wagen...heus hij word er echt mooier van, gewoon een paar lagen met goeie acryl verf (is snel droog, en kwasten kan je met water schoonmaken)en het hout snijwerk komt ook mooier uit, als je het na het schilderen, aan de randjes een beetje door schuurd!
    Ben benieuwd of je het aandurft...ha,ha!!!
    Laat je hem dan weer even zien?

    Groetjes van Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen