zaterdag 14 juli 2012

Muur geverfd

Op deze vroege zondag morgen terwijl iedereen hier nog in dromenland ligt maak ik dit bericht voor mijn blog! Ik hoor de vogels kletsen om me heen altijd zo'n mooi gehoor!

Ik zat al lange tijd te twijfelen wat ik met mijn kast moest of de kast verven of de muur erachter. Ik heb toch maar voor de muur erachter gekozen want de kast is gelijk zo heftig!



Ik zie mezelf in de weer spiegeling ben nog niet zo heel goed in fotograferen excuses daarvoor!







En de binnenkant waar al mijn servies staat. Het liefst in de kleuren roze en lichtblauw. Op de foto zien jullie een schommelstoel staan daarover de volgende keer meer!



2 opmerkingen:

  1. Dankjewel voor je lieve berichtje op mijn blog,
    Grtsz Dominique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je even op mijn blog langs kwam!
    Ook even bij jou gekeken natuurlijk...gelukkig heb je de muur een kleurtje gegeven, en 'niet' de kast,die is gewoon mooi zo hoor! en ook leuk met die tekst erop...dus niet verven hoor!

    Een fijne zondag, en groetjes van Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen