dinsdag 22 mei 2012

Happy Home

Vandaag mijn eerste blog! Ik schrijf dit terwijl het zonnetje heerlijk door de openslaande deuren naar binnen schijnt! Wat is het toch een practige dag! Maar eerst zal ik me even voorstellen ik ben Maaike 26 jaar, woon in Lekkerkerk met mijn lieve man en ben ik moeder van 2 prachtige dochters Mila Ize 3 jaar en Evi Fenn 2 jaar.






Verder hou ik van een landelijke inrichting en door alle mooie blogs die ik al gelezen heb ben ik geinspireerd geraakt door het brocante! Wij zijn nu de laatste puntjes op de i aan het zetten van een grote verbouwing maar het gaat steeds meer ons droomhuis worden Heerlijk! Ik hou erg van de kleuren grijs en roze en die komen dan ook veel voor in ons huis.. Ik ga nu richting markt om mooie bloemetjes te halen! Tot snel!

Liefs Maaike

3 opmerkingen:

  1. Hoi Maaike!!

    Wat leuk dat je een blog begonnen bent!! Ik blog aankomend september alweer drie jaar en het is zo leuk om te doen...echt verslavend! Met de aanstaande verbouwing in jullie huis zal er ook voldoende stof zijn (letterlijk en figuurlijk :)) om over te vertellen.

    Als je de optie Volgers aan je blog toevoegt, kom ik mij aanmelden hoor! Dan krijg ik automatisch jouw nieuwe updates binnen! Welkom in blogland en heel veel succes!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi hoi

    bedankt voor je lieve berichtje!
    ik ga jou ook volgen :)

    liefs roxy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi
    welkom in blogland wat leuk we houden van de zelfde dingen vooral roze en grijs neem ens een kijkje op mijn blog dinnetjesdroomhuisje

    gt maria

    BeantwoordenVerwijderen